Registrace stroje
Košík je prázdný

Závěsné lodní motory Honda 200 - 250 HP

Více než 50 let výzkumu a inovací v automobilovém průmyslu společnost Honda zcela zúročila i v oblasti závěsných lodních motorů. Ať už máte jakékoliv plavidlo, závěsné lodní motory Honda BF200 - BF250 vám zajistí spolehlivý, bezproblémový a optimální pohon bez ohledu způsob použití.

špičkový výkon, hospodárnost, spolehlivost a klid

Motory BF175 (DBW), BF200, BF225 a BF250 prošly navíc modernizací a jsou zcela nově navrženy tak, aby spojily maximální výkon našich vidlicových šestiválců V6 s legendární spolehlivostí Honda. Jde o jedinečnou kombinaci technologií automobilového a námořního motoru, která přináší vynikající výkon a efektivitu.
S novým designem ve stylu „Progressive V Form“ s výrazným zdůrazněným středové řížky ve tvaru “V” a chromovanými detaily Honda cílí mimo jiné na estetické cítění majitelů jak luxusních lodí, tak i rychlých služebních člunů.
Nejnovější evoluce této modelové řady, integrující moderní design, elegantní a líbivý nový styl přináší vylepšenou spolehlivost, zjednodušenou údržbu a rozšíření možností instalací dle druhu plavidel. Ať již jsou uživatelé lodí víkendoví uživatelé nebo profesionálové, tyto vylepšené vidlicové šestiválce přináší maximální míru požitku z pobytu na vodě. 

Lodní motor BF 200
Doprodej

Lodní motor BF 200

  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 147,1 (200)
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 3471
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový šestiválec do V (60°), s rozvodem OHC, 24 ventilů
  • Příprava paliva
  • Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • L: 262 / X: 267 / XX: 272

Záruka 5 let

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

NMEA 2000

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Ochrana motoru proti poruchám

od 474 990 Kč
Lodní motor BF 225D

Lodní motor BF 225D

  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 165,5 (225)
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 3583
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový šestiválec do V (60°), s rozvodem OHC, 24 ventilů
  • Příprava paliva
  • Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • L: 276 / X: 282 / U: 286

Záruka 5 let

VTEC™ – Elektronicky řízené časování a zdvih ventilů

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

NMEA 2000

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Ochrana motoru proti poruchám

"Trolling Control"

Imobilizér

od 549 990 Kč
Lodní motor BF 200D

Lodní motor BF 200D

  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 147,1 (200)
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 3583
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový šestiválec do V (60°), s rozvodem OHC, 24 ventilů
  • Příprava paliva
  • Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • L: 276 / X: 282 / U: 286

Záruka 5 let

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

NMEA 2000

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Ochrana motoru proti poruchám

"Trolling Control"

Imobilizér

od 555 990 Kč
Lodní motor BF 250D

Lodní motor BF 250D

  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 183,9 (250)
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 3583
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový šestiválec do V (60°), s rozvodem OHC, VTEC, 24 ventilů
  • Příprava paliva
  • Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • L: 276 / X: 282 / U: 286

Záruka 5 let

VTEC™ – Elektronicky řízené časování a zdvih ventilů

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

NMEA 2000

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Ochrana motoru proti poruchám

"Trolling Control"

Imobilizér

od 579 990 Kč

Technologie

VTEC™ – Elektronicky řízené časování a zdvih ventilů

VTEC™ – Elektronicky řízené časování a zdvih ventilů

VTECTM je technologie primárně vyvinutá pro vysoko výkonné motory pro závodní vozy Honda. VTECTM mění výšku zdvihu a dobu otevření sacích ventilů a poskytuje tak optimální výkon motoru v celém rozsahu otáček motoru. Tímto systémem jsou opatřený nejvýkonnější lodní motory Honda a poskytuje hladký a stabilní chod při volnoběhu, zatímco ve vysokých otáčkách díky zvětšení zdvihu a časování ventilů motor neztrácí dech, ale naopak výkon a kroutící moment motoru ještě „nakopne“.

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

Boosted Low Speed Torque. Elektronická řídící jednotka motoru zesiluje točivý moment díky řízenému dávkování paliva a časování zážehu – předstihu zapalování při rychlé akceleraci motoru. Jedná se o unikátní technologii Honda, která výrazně zlepšuje akcelerační schopnosti motoru.

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

Economy Controled Motor. Lodní motory Honda s elektronickým vstřikováním paliva jsou vybaveny technologií spalování chudé směsi. Dosahuje se tak snížení spotřeby paliva, zvláště při vysokých a cestovních otáčkách. LAF senzor nepřetržitě vyhodnocuje poměr vzduchu a paliva ve spalovací směsi a citlivě dávkuje množství paliva vzhledem k maximální hospodárnosti v kterémkoliv režimu chodu.

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

Na základě informací ze senzorů, elektronická řídící jednotka přesně řídí dávku směsi do spalovací komory. Vícebodové vstřikování paliva zajišťuje motoru snadné startování, okamžitou reakci motoru na ovládání a velmi nízkou spotřebu paliva.

NMEA 2000

NMEA 2000

Kompatibilita s NMEA 2000 umožňuje komunikaci s ostatní elektronikou na palubě a nabízí možnost zobrazení širokého rozsahu informací na přístrojové desce. Připojením do sítě s NMEA 2000 a např. přístroji Garmin nebo Lowrance, mohou být pohodlně zobrazovány údaje, jako jsou otáčky, teplota, spotřeba paliva na obrazovkách těchto sdružených přístrojů.

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Stříbrný metalický lak na povrchu motoru znamená mnohem více, než jenom kosmetickou úpravu vzhledu. Každý motor Honda je proti dlouhodobému vystavení vlivu nepříznivých podmínek ultrafialového záření a slané mořské vody chráněn čtyřvrstvou ochranou. První ochrannou vrstvou je dvojnásobné elektrolytické nanesení ochranné vrstvy přímo na povrch hliníkových částí. Další vrstvou je nanesení základové dvousložkové epoxidové vrstvy. Třetí vrstvu tvoří stříbrná barva, která je na závěr přelakována čirým tvrdolakem.

Ochrana motoru proti poruchám

Lodní motory Honda jsou opatřeny celou řadou ochranných prvků. Základem je tzv. EAU – Engine Alert Unit – výstraha poruchy motoru, systém, který nepřetržitě monitoruje důležité funkce motoru jako jsou přehřívání, nízký tlak oleje, porucha vstřikování paliva a dobíjení. V případě poruchy dojde k aktivaci příslušné kontrolky a zvukového signálu. Dochází tak k upozornění uživatele na poruchu, která by mohla vést k poškození motoru. Spolu s blokací startu při zařazené rychlosti a bezpečnostního lanka nouzového vypnutí motoru Honda, dodává obsluze jistotu za všech podmínek pobytu na vodě.

Honda Power Equipment

Motorové stroje Honda se do České republiky začaly oficiálně dovážet v roce 1992. První smlouva o zastoupení byla mezi firmou BG Technik a Honda Motor Co.,Ltd. podepsána 26. 12. 1992. Od té doby je vybudováno kompletní zastoupení Honda Power Equipment (Honda - motorové stroje) včetně dovozních a obchodních služeb prostřednictvím široké dealerské sítě, technickým zázemím s poradenskou a podpůrnou servisní činností. Unikátní systém zásobování náhradními díly umožňuje v případě nutnosti opravit i stroj starý třeba i 20 let.

Vaše důvěra je pro nás zavazující a uděláme vše pro to, aby Honda byla pro Vás nikoliv "starostí", ale zábavou.

Honda Power Equipment BG Technik Vari EGO
Selvo Altendorf OAV Vitap
Honda Auta Honda Moto Global Honda